FANDOM

Annabeth Chase
Annabeth Chase2
Tytuł
Córka Ateny
Architekt Olimpu
Dziewczyna Percy'ego
Informacje
Rodzina:
  • Atena (matka)
  • Fryderyk Chase (ojciec)
  • Malcolm (przyrodni brat)
  • Inne dzieci Ateny (przyrodnie rodzeństwo)
Status: Żywa
Pseudonim(y): Księżniczka (dla Clarrise), Mądralińska (dla Percy'ego)
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Szare
Kolor włosów: Blond
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Broń: Sztylet,

Miecz z kości smoka

Dom: Obóz Herosów
Misje:

Pokonanie Serapisa Pokonanie Setne

Książki
Występowanie:
- Dobra - przyznała. - To wszystko brzmi wariacko, ale odnoszę wrażenie, że ma sens. Mój nauczyciel Chejron... mówił mi przez wiele lat, że starożytni bogowie są nieśmiertelni, ponieważ stanowią część materii cywilizacji. Skoro greccy bogowie byli w stanie przetrwać te wszystkie tysiąclecia, to czemu nie egipscy?

- Im nas więcej, tym weselej - przytaknęła jej Sadie.

–Annabeth i Sadie, Berło Serapisa

Annabeth Chase - jedna z głównych bohaterów serii ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" oraz ,,Olimpijscy Herosi". Dziewczyna Percy'ego. Córka Ateny i Fryderyka Chase'a. Została wspomniana w opowiadaniu ,,Syn Sobka". Razem z Sadie Kane wystąpiła w opowiadaniu ,,Berło Serapisa" wydanym ostatnio w Polsce.

Historia Edytuj

Annabeth urodziła się na Olimpie. Została przyniesiona do domu przez Zefira. Jej ojciec zawsze uważał jej istnienie za coś złego, więc czuła się obco we własnej rodzinie. Gdy Fryderyk ponownie się ożenił i miał dwójkę nowych dzieci, Annabeth odeszła w zapomnienie. Na dodatek co noc atakowały ją pająki. Jej rodzina nie wierzyła, że tak się działo, więc dziewczynka czuła się samotna, niekochana i opuszczona. To spowodowało, że uciekła z domu. Po drodze spotkała dwójkę innych herosów: Luke'a Castellana i Thalię Grace. Szybko się z nimi zaprzyjaźniła i podróżowali razem. W końcu odnalazł ich satyr Grover Underwood i zabrał do Obozu Herosów. Jednak po drodze pomylił drogę i trafili do legowiska cyklopa. kiedy stamtąd uciekli, zaczęły gonić ich potwory. Thalia samotnie walczyła na Wzgórzu Herosów, podczas gdy Annabeth, Luke i Gorver uciekali do obozu. Córka Zeusa prawie umarła, lecz ojciec zlitował się nad nią i przemienił ją w sosnę. Annabeth została w Obozie Herosów do przyjazdu Percy'ego.

Edytuj

Ciekawostki: Edytuj