FANDOM

Selkit
Latest
Tytuł
Bogini skorpionów
Bogini ochrony
Informacje
Rodzina:
Wiek: 5 tys. lat
Status: Nieśmiertelna
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Czarne
Kolor włosów: Czarne
Pozostałe
Przynależność: Bogowie
Dom: Duat
Książki
Występowanie:

Selkit - bogini skorpionów oraz jedna z bogiń ochrony.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Wiadomym jest, że Selkit była na przyjęciu urodzinowym Ozyrysa, oraz, że jej życie w Egipcie było ciekawe, jednak w książce nie jest o tym zbyt wiele powiedziane.

Czerwona Piramida Edytuj

Selkit pojawia się chwilę po zniszczeniu nosicieli, mając na celu przechwycenie i dostarczenie Setowi rodzeństwa Kane. Przez pewien czas zajmuje ją Bastet, później jednak bogini dogania ich w muzeum, gdzie walczy z Ziyą. Zostaje spętana Siedmioma Wstęgami Hathor, co niewiele daje, gdyż szybko się uwalnia. Mimo to Ziya oraz Sadie i Carter dają radę jej uciec.

Cień Węża Edytuj

Bogini skorpionów jest obecna kiedy Carter (połączony z Horusem) wysyła swoje ba do sali tronowej. Pójdzie tylko za kimś silnym, więc pyta się chłopaka, czy taki jest. Carter w odpowiedzi przecina ją na pół biczem od Ra, a bogini odtwarza się i szybko kryje za koksownikiem. Chwilę potem dołącza do walki z Apopisem.

Wygląd Edytuj

Selkit ma jasną skórę przypominającą owadzi pancerzyk, czarne oczy przypominające paciorki oraz tak samo czarne włosy, które wyglądają jakby były z owadzich czułków. Jej ramiona i szyja są ozdobione złotą biżuterią, nosi brązową suknię, a na głowie nosi ogromnego skorpiona jako koronę. Kiedy się uśmiecha, lub wykonuje jakikolwiek ruch wiążący się z otwarciem ust, zza jej zębów pojawiają się owadzie żuwaczki. Wygląda wtedy bardzo nienaturalnie.

Charakter Edytuj

Bogini jest jedną z tych, którzy są niezwykle wierni, a także okrutni. Selkit jest bardzo lojalna wobec Seta, ponieważ idzie za najsilniejszym, więc kiedy ktoś okaże siłę, będzie mu wierna, chociaż będzie się też bać.