FANDOM

Setne
Setne
Tytuł
Książę Chaemuaset
Czwarty syn Ramzesa Wielkiego
Były następca tronu Egiptu
Informacje
Rodzina: Ramzes II (ojciec)
Status: Zmarły (dawniej)
Przywrócony do życia
Pseudonim(y): Wujek Vinnie (Sadie)
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Czarne
Pozostałe
Przynależność: Zmarli
Dom: Kula śnieżna Cartera
Misje: Pokonanie Apopisa
Książki
Występowanie:

Setne - syn Ramzesa II, jest zmarłym magiem wielokrotnie skazywanym na zapomnienie z powodu swoich zbrodni. Pojawia się w Cieniu Węża, jako znawca jedynego sposobu, który mógł by pomóc w uratowaniu świata.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Setne jest synem Ramzesa Wielkiego, a więc posiada pewien stopień pokrewieństwa z Sadie i Carterem. Był potężnym magiem, złodziejem, łajdakiem oraz połączeniem starożytnego Egipcjanina, Robin Hooda, Merlina i Atylli Huna w jednym. Nie cofał się przed niczym nawet zabójstwami, by zdobyć to czego pragnął: czyli status bóstwa. Według Thota walczył z potworami i często włamywał się do grobów, tylko po to by wykradać starożytne księgi zaklęć. Tworzył klątwy ,które nie powinny w ogóle istnieć i których w żaden sposób nie dało się zdjąć ani obejść, spisywał sekrety ,które powinny zostać zapomniane i niejednokrotnie narażał się przez to bogom. Wychowywał się w cieniu potężnego ojca co go ogromnie denerwowało więc, stworzył sobie nowe imię kradnąc Księgę Thota oraz tworząc skomplikowane zaklęcia, w tym zaklęcie wyklęcia cienia, dzięki któremu można było całkowicie zniszczyć istotę potwora, człowieka a nawet boga. Za jego pomocą chciał zyskać nad bóstwami władzę i zmuszać ich szantażem, by wypełniali jego rozkazy.

Wygląd Edytuj

Setne jest opisywany jako czarnowłosy ,chudy mężczyzna stylem przypominający Elvisa Presleya. Ma wąskie okrutne usta, na których często gości wredny uśmiech oraz wyraz głębokiego samozadowolenia. Oczy spoczywają głęboko w twarzo czaszce pod ostro zarysowanymi brwiami. Sadie z powodu kształtu twarzy i tego że ukazał jej się w ścianie przezwała go "wujkiem Vinnie'm".